KONTAKT: +48  536 998 832, info@argperformance.pl

Facebook
OFERUJEMY PAŃSTWU PROFESJONALNY SERWIS SAMOCHODÓW SPORTOWYCH,
TUNINGOWANYCH ORAZ SERYJNYCH - UŻYTKOWYCH.
Projekty -> Honda

Honda Civic EG4 K20

Pierwszy swap K20 w nadwoziu EG w naszym wykonaniu. Aby nie było zbyt prosto - przy okazji przekładki silnika, zbudowaliśmy całe auto, którego zadaniem jest wygrywanie na kazdej imprezie, na której się tylko pojawi. Nadwozie zostało maksymalnie odchudzone, wzbogaca je rozbudowana klatka bezpieczeństwa a zawieszenie zostało radykalnie odmienione. Zestaw zawieszenia gwintowanego KW ver3 współpracuje z kompletem poliuretanowych tulei oraz stabilizatorami Whiteline o większej sztywności.


Honda Civic EG4 D16Z6 Turbo

Kolejny z mocno rozwiniętych setupów. Silnik D16Z6 w nadwoziu EG4. Wolnossący, później soft turbo. Wkońcu jednak nadszedł czas na mocne uderzenie. Pełny remont z zakuciem silnika, odświeżenie komory silnika, oraz odbudowę zawieszenia i nadwozia... My skupiliśmy się na części mechanicznej.


Honda CRX ED9 - B16A1

Kolejny CRX z naszej stajni. Tym razem projekt został zrealizowany z uwzględnieniem preferencji właściciela co do torowego wykorzystania auta. Karoseria została uzbrojona w klatkę bezpieczeństwa Wiechers, komplet rozpórek, zawieszenie gwintowane AP Racing, hamulce 282mm, komplet poliuretnaowych tulejek, przelotowy wydech, fotel kubełkowy, pasy szelkowe, etc... Długą listę zamyka plan na docelową jednostkę napędową - B20Vtec wspomagany kompresorem. 


CRX EE8 GSMP

Honda CRX - kultowy model sportowy z przełomu lat 80tych i 90tych ubiegego wieku. Dla wielu jeden z 100% sportowych aut tego koncernu. Zgadamy się z tym również i my, i szczerze mówimy - kochamy rexa! Prezentowany egzemplarz trafił do nas wprost z wyścigów GSMP, a cel był prosty - więcej mocy aby dogonić czołówkę w klasie. Silnik B20, został kilka lat wstecz osadzony w tym nadwoziu. Odchudzaniem zajął się właściciel a nam pozostało poprawić osiągi.


Honda Civic EK4 GSMP

EK4 przygotowane do GSMP - czyli wyścigów górskich. Początkowo startujący wygrał grupę N, ale czas plus liczba zmian chcąc nie chcąc zmusiły go do przejścia do klasy open. A tam, nie ma już oporów co do modyfikacji. Nasza działaka w przygotowaniu auta objęła zestrojenie elektroniki, wymianę elementów eksploatacyjnych mających wpływ na pracę silnika oraz regulację zapłonu i zaworów. Efekt finalny? 170KM z seryjnego silnika.


Honda Civic EJ9 kompressor

Jeden z naszych bardziej zaawansowanych projektów. Bazowym egzemplarzem był silnik 1.4, który został zastąpiony B-serią o pojemności 1.8 wraz z dedykowanym zestawem kompresora firmy Jackson Racing. Silnik bazowy generował 90KM, po swapie na 1.8 VTEC 169KM a doładowany - 250KM!! Zapraszamy do zapoznania się z jedynym w swoim rodzaju projektem.


Honda Civic EJ9

Honda Civic 6 generacji staje się coraz popularniejsza w środowisku tuningowym ze wzgledu na niski koszt zakupu na rynku wtórnym. Prezentowany egzemplarz jest zadbany i wart inwestycji w poprawę jego wizerunku. Właściciel rozpoczął od montażu atrakcyjnych felg i kompletnego układu wydechowego naszej konstrukcji.


Honda Civic EG3 - H22A2

Kolejne H22 w Civic 5 gen. Tym razem za bazę służyło nadwozie EG3. Przygotowanie nadwozia wiązało się z większą niż zazwyczaj ilością pracy. Warto było! Big Block Hondy zapewnia rewelacyjne osiągi nawet w seryjnym wydaniu. Wraz ze swapem wykonany został nowy układ wydechowy o średnicy 2.5 cala, a aluminiowy dolot wyręczył fabryczny w dostarczaniu świeżego powietrza. Przednia rozpórka niezbędna jest w celu usztywnienia karoserii.


Civic EK4 -- B16A2 - Akuna

Do naszego teamu zawodników wykorzystujących Hondę tak jak jej twórca by sobie życzył dołączył Przemek Paszek z teamu Akuna Racing Team. Chlebem codziennym jest dla niego pełne wykorzystanie osiągów EK4 w wyścigach górskich z serii Berg Trophy. W naszych rękach powierzona została odpowiedzialność za poprawę osiągów. W związku z tym zmieniliśmy....


Honda Civic EK4 -- B16A2

Prezentowany egzemplarz za pierwszym razem trafił w nasze ręce w celu wykonania czynności serwisowych. Kolejnym krokiem był kompletny układ wydechowy 2,25 cala oparty na kolektorze wydechowym TODA style, oraz końcowym tłumiku M-Tech OEM look. W celu lepszego zasilania silnika w świeże powietrze, seryjny dolot został zastąpiony CAI Fujita. Podczas kompletnej odbudowy głowicy, została ona dodatkowo poddana obróbce, co zaowocowało poprawą osiągów i charakterystycznym dĹşwiękiem vtec-a. W zawieszeniu odnajdziemy sprężyny Vogtland, a koła to charakterystyczne felgi ROTA z oponami Toyo T1R.


Honda Civic EP3 -- Type R

Civic EP3 - Type R. Seryjny egzemplarz został wyposażony przez właściciela w układ dolotowy K&N, co pozwoliło uwolnić kilka koni i zapewnić rewelacyjny dĹşwięk podczas zmiany faz rozrządu. Następnym krokiem według schematu tuningowego to układ wydechowy - wykonaliśmy cat-back o średnicy 60mm w oparciu o tłumik środkowy i końcowy oem look. Kolejnym krok to zapewne lekkie koło zamachowe i strojenie...


Honda Civic EP3 - Type R

Kolejny kompleksowo przygotowany przez nas Type R w nadwoziu siódmej generacji. Atrakcyjna stylistycznie bryła nadwozia pozostała nietknięta, a my skupiliśmy się na najważniejszym - podzespołach mechanicznych. W związku z tym w zawieszeniu pojawił się gwintowany odpowiednik firmy KW, który wraz z rozpórką OMP dba o mniejsze przechyły nadwozia podczas szybkiej jazdy. Układ wydechowy wzbogacił końcowy tłumik firmy Supersprint, a o dolot dba firma KN. Standardowe koło zamachowe zostało zastąpione lżejszym - pochodzącym z wersji po liftingu. Za przenoszenie większej mocy odpowiedzialne są półslicki na osi napędzanej.


Honda Civic EG4 - D15B2

Jeden z egzemplarzy V gen Civica, które zasługują na pochwałę.Utrzymany w nalezytej kondycji blacharsko-lakierniczej z zadbanym wnętrzem, trafił do nas na pełen serwis silnika i układu hamulcowego. Nie jako przy okazji odświeżone zostało zawieszenie a sam właściciel połknął bakcyla tuningu. Pierwsze modyfikacje seryjnej jednostki już czekają - ostry wałek rozrządu wraz z regulowanym kółkiem wspomagany zostanie przez sportowy kolektor wydechowy oraz ssący na wielopunktowym wtrysku.


Honda Civic EE9 - B16A1

Klasyk, którego popularność w kręgu miłośników Hondy ciągle się zwiększa. Honda Civic iVT czyli oznaczenie kodowe EE9, zapracowała sumiennie na swoją reputację osiągami jakie gwarantuje oraz bezawaryjnością. Masa własna poniżej jednej tony oraz 150KM wraz ze zmiennymi fazami rozrządu gwarantuje ogromną satysfakcje z jazdy i uczucie lekkości prowadzenia. W prezentowanym egzemplarzu skupiliśmy się na utrzymywaniu go w należytej kondycji technicznej wraz z drobnymi zmianami tuningowymi. W zawieszeniu zagościły sprężyny obniżające a układ wydechowy wzbogacił się o przelotową tylną sekcję.


Honda CRX EE8 - B16A2

Dziwi Was brak przodu? Rajdowe przeznaczenie, mocna eksploatacja i przygotowania do pierwszych startów wymusiły demontaż przedniej części nadwozia. Dla nas - spore ułatwienie przy pracach które zostały nam zlecone. Wymiana uszkodzonego silnika B16A1 na nowszy i w o wiele lepszej kondycji - B16A2. Pojemność została zachowana ze względu na klasę, w której startuje właściciel.


Honda Civic EG5 - B16A2

Jeden z najbardziej zaawansowanych Civic-ów V generacji jakie opuściły nasz warsztat. Samochód budowany z przeznaczeniem do 3 ligi i pucharu PZM. Całkowicie i kompleksowo przygotowany do startów i według homologacji. Zapraszam do zapoznania się ze specyfikacja i zdjęciami tego egzemplarza.


Civic EJ9 - B18C4

Szósta generacja Civica z silnikiem 1.4 była typowym miejskim autem, które świetnie sprawdza się w tej roli do dzisiejszych dni. Osiągi wystarczające do spokojnego i oszczędnego przemieszczania się nie zadowalają fanów marki, którzy cenią sobie kultowe linie nadwozia i charakterystykę prowadzenia. W tym przypadku z pomocą przychodzi znany i nieodzowny mr. SWAP...


Civic EG4 D15Z6 - Minime

Kolejny civic z kolekcji Mini-me czyli połączenie bloku silnika 1.5 non vtec z głowica z D16Z6 pochodzącą z silnika wyposażonego w zmienne fazy rozrządu. Wraz z tą modyfikacją zagościł kolektor wydechowy 4-1, dolot simoty, oraz zmodyfikowana elektronika. Skrzynia biegów zastąpiona została hybrydą z krótszym przełożeniem głównym oraz 3 i 4 przełożeniem z CRX drugiej generacji.


Honda Prelude IVgen - H22A2

Swap silnika z F20 na H22A2. Wraz z silnikiem przełożone zostały hamulce oraz zawieszenie z mocniejszej wersji. Dodatkowo zagościł w pełni przelotowy układ wydechowy ze stali nierdzewnej firmy Janspeed.


Civic EJ9 - D14Z4

W przypadku tego pięknego CVC 6 generacji, właściciel zdecydował się na montaż układu hamulcowego z wersji Aerodeck. 282mm średnicy na przedniej osi i 262mm na tylnej pozwalają na sprawne wytracanie prędkości w każdych warunkach. Dodatkowo wspomagane są przez wydajniejszą pompę hamulcową. Wisienką na torcie są bardzo rzadko spotykane felgi pochodzące z japońskiej wersji Integry Type R - rozstaw 4x114,3mm. Obniżone zawieszenie to produkt Koni, który został zamontowany wcześniej przez właściciela.


Honda Civic EP4 - Type D

Gustownie przygotowana przez poprzedniego właściciela wizualna wersja TypeR. Jednak ze względu na pracujący pod maską oszczędny silnik Diesla - przewrotnie nazwana przez aktualnego kierownika - Type D. Zapewniamy mu pełny serwis, miło mieć takiego konia w stajni... Wielu daje się nabrać po intercoolerze na Type R Turbo...


Honda Accord 2004 / K20

Przygotowanie i montaż układu dolotowego ze stożkiem K&N oraz montaż zawieszenia firmy Eibach. Po raz kolejny produkt firmy Eibach świetnie spisuje się na polskich drogach. Zapewnia zdecydowaną poprawę charakterystyki pracy zawieszenia przy jednoczesnym zachowaniu komfortu. Zdecydowanie polecamy tę firmę!.


Honda Civic V gen - D15Z6

Seryjne D15B2 - kompletny remont silnika wraz z konwersją na mini-me, układ wydechowy z D16Z6, układ dolotowy ze stożkiem. Za poprawę właściwości trakcyjnych dba obniżone zawieszenie oraz zestaw kół z oponami 195/50 R15 Toyo T1-R. Posmak luksusu zapewnia skórzana tapicerka wraz z fotelami Recaro.


Honda Prelude V gen - H22A

Właściciel prezentowanego egzemplarza zjawił się z zleceniem montażu foteli sportowych firmy Cobra oraz pasów szelkowych. Dzięki temu mieliśmy okazję poznać świetnie przygotowaną Prelude. Gwint Tein Super Street, rozpórki, 200KM z pojemności 2.2 VTEC, oraz przyjemnie brzmiący wydech. Rewelacyjnie prowadzący się i zdrowy egzemplarz.


Honda Civic MB6 - B18C4

Civic w 4-drzwiowym nadwoziu z założenia jest rodzinnym sedanem, którym możemy wybrać się na wycieczkę rodzinną za miasto. Dlaczegóż by jednak nie dodać odrobiny emocji niedzielnym przejażdżkom? Na przeciw fanom szybkiej jazdy wyszli projektanci Hondy, którzy stworzyli model MB6 z najmocniejszym silnikiem w tym nadwoziu - 1.8 VTI ze zmiennymi fazami rozrządu i 169KM mocy maksymalnej.


Honda Civic EG4 D15Z1

Cóż może być przyjemniejszego niż praca przy ulubionej marce? Praca przy idealnie zachowanym egzemplarzu! Ten hatchback jest przykładem na twierdzenie, że są jeszcze zachowane przysłowiowe \"igiełki\". Naszym zadaniem jest serwis pozwalający zachować go w ciągłej, rewelacyjnej kondycji.


Honda CRX EE8 - B16A1

Klasyk, który staramy się ocalić w tym całym zalewie elektrycznych, ekologicznych i rewolucyjnych samochodów. Klasyczne 4 cylindry, system zmiennych faz rozrządu i linia nadwozia która nie tylko nie zestarzała się przez ostatnie 20-ścia lat ale wzbudza również zachwyt w obecnych czasach. Delikatne modyfikacje ogarnęły zawieszenie - gwint Cobra Suspension, felgi Buddy Club 16 inch, luĹşniejszy układ wydechowy i dolotowy oraz Hondata S100, która trzyma 170 koni w ryzach.


Honda Prelude IVgen - H22A

Pure JDM! Fabrycznie wyposażony w H22A egzemplarz przeszedł u nas kurację wzmacniającą, polegającą na zmianie głowicy na wersję pochodzącą z H22A7. Korekta kanałów wraz z wałkami i kolektorem ssącym z Accorda Type R zaowocowała sporą poprawą osiągów.


Civic EG5 - B16A2

Od zera do bohatera. Takim określeniem można z pewnością nazwać prezentowany samochód. Dowodzony przez Cezarego Cekierę przeradza się w jego rękach w broń, która gromi swoją klasę, i nie tylko...


Civic EK4 - B16A2

Jeden z wielu CVC pozostających pod naszą opieką. Ten srebrny egzemplarz jest jednym z niewielu godnych noszenia nicku EK4 pod maską. Posiadając klasyczne B16A2 pod maską, wraz z CAI z allegro generuje 163KM i 144Nm, udowadniając swą seryjną moc. Czas przejazdu 1/4 mili na poziomie niskich 15 sekund potwierdza tylko wysoką sprawność pojazdu. Jedną z niewielu zmian jest obniżone zawieszenie oraz 15 calowe felgi z lekkich stopów.


Civic EP3 - K24A2/K20A2

Pierwsza hybryda K20/K24 która opuściła nasz warsztat. W wyniku awarii oryginalnego silnika, podjęta została jedyna słuszna decyzja - frank. Wraz z przekładką bloku zawitał kolektor wydechowy DC Sport oraz tłumik końcowy twin loop.


Civic EG6 - B18C6

Dla wielu fanów Hondy pomysł rozkompletowania rarytasa jakim jest EG6 czyli topowa odmiana piątej generacji, napawa niesmakiem. Jest jednak jedna, jedyna droga, która może zostać wybaczona. Swap na B18C6 - czyli serce pochodzące z Integry Type R - kultowej, przednionapędowej Hondy lat 90\'tych. Tą drogą podążył również właściciel prezentowanego egzemplarza.


Civic EP3 - K20A2

Samochód uważany za przyszły klasyk pomimo swego krótkiego stażu na rynku motoryzacyjnym. Kontrowersyjny w kształtach kontynuator legendy oznaczonej logo Type R. Srebrny kolor - na plus, całkowity brak modyfikacji - na plus, niski przebieg - duży plus. Jakikolwiek minus? Uzależnienie od zmiennych faz rozrządu.


CRX Del Sol - B16A

Prezentowany egzemplarz przeszedł dość długą drogę modyfikacji. Od kompletnego zestawu ospoilerowania, poprzez modyfikacje zawieszenia, 17 calowe felgi z lekkich stopów a na modyfikacjach silnika kończąc. Zmieniony został silnik z D16Y8 na B16A, który jak wiadomo legitymuje się mocą 170KM w seryjnym wydaniu.

Civic EG6 - H22A

Swap z seryjnej jednostki B16A2 na H22A JDM. Głównym założeniem było stworzenie szybkiego samochodu na bazie seryjnego silnika przy użyciu skromnego budżetu..Wraz z nowym silnikiem zamontowany został kolektor wydechowy tri-y, kompletny wydech buddy club spec II, układ dolotowy i cewka zewnętrzna MSD

Civic EG5 - B16A

Swap z seryjnej jednostki D16Z6 na B16A JDM. Wraz ze swapem o wyjątkowo małym przebiegu zagościła skrzynia biegów S80 z modelu Integra. Krótkie przełożenie główne wraz z ciasno zestopniowanymi biegami pozwoliły na pełniejsze wykorzystanie możliwości silnika.