KONTAKT: +48  536 998 832, info@argperformance.pl

Facebook
OFERUJEMY PAŃSTWU PROFESJONALNY SERWIS SAMOCHODÓW SPORTOWYCH,
TUNINGOWANYCH ORAZ SERYJNYCH - UŻYTKOWYCH.
Projekty -> Samochody japońskie

Lotus 7 Track Day edition

Jeden z ciekawszych i szybszych samochodów, które powstają w naszej firmie. Bazą jest zestaw do budowy repliki Lotusa 7, z silnikiem motocyklowym. Waga - 400kg, moc 185KM, 6 biegów w sekwencyjnym układzie i 12000rpm odcięcie. Typowo wyścigowa charakterystyka. Projekt na sezon 2013.


Honda Civic EG4 K20

Pierwszy swap K20 w nadwoziu EG w naszym wykonaniu. Aby nie było zbyt prosto - przy okazji przekładki silnika, zbudowaliśmy całe auto, którego zadaniem jest wygrywanie na kazdej imprezie, na której się tylko pojawi. Nadwozie zostało maksymalnie odchudzone, wzbogaca je rozbudowana klatka bezpieczeństwa a zawieszenie zostało radykalnie odmienione. Zestaw zawieszenia gwintowanego KW ver3 współpracuje z kompletem poliuretanowych tulei oraz stabilizatorami Whiteline o większej sztywności.


Honda Civic EG4 D16Z6 Turbo

Kolejny z mocno rozwiniętych setupów. Silnik D16Z6 w nadwoziu EG4. Wolnossący, później soft turbo. Wkońcu jednak nadszedł czas na mocne uderzenie. Pełny remont z zakuciem silnika, odświeżenie komory silnika, oraz odbudowę zawieszenia i nadwozia... My skupiliśmy się na części mechanicznej.


Honda CRX ED9 - B16A1

Kolejny CRX z naszej stajni. Tym razem projekt został zrealizowany z uwzględnieniem preferencji właściciela co do torowego wykorzystania auta. Karoseria została uzbrojona w klatkę bezpieczeństwa Wiechers, komplet rozpórek, zawieszenie gwintowane AP Racing, hamulce 282mm, komplet poliuretnaowych tulejek, przelotowy wydech, fotel kubełkowy, pasy szelkowe, etc... Długą listę zamyka plan na docelową jednostkę napędową - B20Vtec wspomagany kompresorem. 


CRX EE8 GSMP

Honda CRX - kultowy model sportowy z przełomu lat 80tych i 90tych ubiegego wieku. Dla wielu jeden z 100% sportowych aut tego koncernu. Zgadamy się z tym również i my, i szczerze mówimy - kochamy rexa! Prezentowany egzemplarz trafił do nas wprost z wyścigów GSMP, a cel był prosty - więcej mocy aby dogonić czołówkę w klasie. Silnik B20, został kilka lat wstecz osadzony w tym nadwoziu. Odchudzaniem zajął się właściciel a nam pozostało poprawić osiągi.


Honda Civic EK4 GSMP

EK4 przygotowane do GSMP - czyli wyścigów górskich. Początkowo startujący wygrał grupę N, ale czas plus liczba zmian chcąc nie chcąc zmusiły go do przejścia do klasy open. A tam, nie ma już oporów co do modyfikacji. Nasza działaka w przygotowaniu auta objęła zestrojenie elektroniki, wymianę elementów eksploatacyjnych mających wpływ na pracę silnika oraz regulację zapłonu i zaworów. Efekt finalny? 170KM z seryjnego silnika.


Honda Civic EJ9 kompressor

Jeden z naszych bardziej zaawansowanych projektów. Bazowym egzemplarzem był silnik 1.4, który został zastąpiony B-serią o pojemności 1.8 wraz z dedykowanym zestawem kompresora firmy Jackson Racing. Silnik bazowy generował 90KM, po swapie na 1.8 VTEC 169KM a doładowany - 250KM!! Zapraszamy do zapoznania się z jedynym w swoim rodzaju projektem.


Honda Civic EJ9

Honda Civic 6 generacji staje się coraz popularniejsza w środowisku tuningowym ze wzgledu na niski koszt zakupu na rynku wtórnym. Prezentowany egzemplarz jest zadbany i wart inwestycji w poprawę jego wizerunku. Właściciel rozpoczął od montażu atrakcyjnych felg i kompletnego układu wydechowego naszej konstrukcji.


Toyota MR2 - 3S-GE Rev2

Jeden z naszych ulubionych modeli samochodów wszechczasów. MR2 drugiej generacji. Prezentowany egzemplarz trafił do nas na kompleksową modyfikację zawieszenia. Seryjne sprężyny i amortyzatory wymienione zostały na w pełni regulowany zestaw firmy BC Racing z regulacją twardości. Seryjne elementy gumowe zastąpiliśmy poliuretanowymi elementami. Dodatkowo wymienione zostały łożyska oraz łączniki stabilizatorów na nowe. Dzięki możliwości pełnej regulacji kątów pochylenia, zbieżności, wysokości oraz twardości - mamy możliwość idealnego dopasowania zawieszenia pod kątem użytkownika i przeznaczenia auta.


Nissan S13 - SR20 DET

Jeden z najciekawszych projektów, które opuściły nasze progi. Bazą był S13 z CA18DET. Samochód przeszedł długą drogę metamorfozy. Zmiana koloru, pełna klatka bezpieczeństwa, kubełkowe fotele wraz z pasami szelkowymi Takata Style, flokowane elementy wnętrza. Układ hamulcowy wyposażyliśmy w piasty na pięć śrub oraz w pełni zregenerowane zaciski z S14 wraz z nowymi klockami i tarczami. W zawieszeniu pojawił się gwint XYZ, poliuretany Bikopur w wersji żółtej oraz grubsze stabilizatory.


Honda Civic EG3 - H22A2

Kolejne H22 w Civic 5 gen. Tym razem za bazę służyło nadwozie EG3. Przygotowanie nadwozia wiązało się z większą niż zazwyczaj ilością pracy. Warto było! Big Block Hondy zapewnia rewelacyjne osiągi nawet w seryjnym wydaniu. Wraz ze swapem wykonany został nowy układ wydechowy o średnicy 2.5 cala, a aluminiowy dolot wyręczył fabryczny w dostarczaniu świeżego powietrza. Przednia rozpórka niezbędna jest w celu usztywnienia karoserii.


Civic EK4 -- B16A2 - Akuna

Do naszego teamu zawodników wykorzystujących Hondę tak jak jej twórca by sobie życzył dołączył Przemek Paszek z teamu Akuna Racing Team. Chlebem codziennym jest dla niego pełne wykorzystanie osiągów EK4 w wyścigach górskich z serii Berg Trophy. W naszych rękach powierzona została odpowiedzialność za poprawę osiągów. W związku z tym zmieniliśmy....


Nissan S13 CA18 DET

Prezentowany egzemplarz S13 trafił do nas w celu odbudowy silnika po zatartej panewce. Kompleksowa renowacja związana była z doprowadzeniem do stanu fabrycznego bloku oraz głowicy. Niestety po kilkutygodniowych poszukiwaniach nominalnego wału, sprawdzeniu 5 kupionych na allegro - okazało się, że nie ma innego wyjścia jak wykonać pierwszy szlif. ACL, NPR, OEM - trzech głównych dostawców, którzy sponsorowali ten projekt.


Toyota MR2 - 3S-GE

Kolejny egzemplarz kultowego MR2, który trafił pod naszą opiekę. Serwis, regularne likwidowanie pojawiających się problemów oraz plan zmian na przyszłość. Atrakcyjne nadwozie wzbogacone jest o obniżające sprężyny, alufelgi i detale wnętrza.


Honda Civic EK4 -- B16A2

Prezentowany egzemplarz za pierwszym razem trafił w nasze ręce w celu wykonania czynności serwisowych. Kolejnym krokiem był kompletny układ wydechowy 2,25 cala oparty na kolektorze wydechowym TODA style, oraz końcowym tłumiku M-Tech OEM look. W celu lepszego zasilania silnika w świeże powietrze, seryjny dolot został zastąpiony CAI Fujita. Podczas kompletnej odbudowy głowicy, została ona dodatkowo poddana obróbce, co zaowocowało poprawą osiągów i charakterystycznym dĹşwiękiem vtec-a. W zawieszeniu odnajdziemy sprężyny Vogtland, a koła to charakterystyczne felgi ROTA z oponami Toyo T1R.


Honda Civic EP3 -- Type R

Civic EP3 - Type R. Seryjny egzemplarz został wyposażony przez właściciela w układ dolotowy K&N, co pozwoliło uwolnić kilka koni i zapewnić rewelacyjny dĹşwięk podczas zmiany faz rozrządu. Następnym krokiem według schematu tuningowego to układ wydechowy - wykonaliśmy cat-back o średnicy 60mm w oparciu o tłumik środkowy i końcowy oem look. Kolejnym krok to zapewne lekkie koło zamachowe i strojenie...


Honda Civic EP3 - Type R

Kolejny kompleksowo przygotowany przez nas Type R w nadwoziu siódmej generacji. Atrakcyjna stylistycznie bryła nadwozia pozostała nietknięta, a my skupiliśmy się na najważniejszym - podzespołach mechanicznych. W związku z tym w zawieszeniu pojawił się gwintowany odpowiednik firmy KW, który wraz z rozpórką OMP dba o mniejsze przechyły nadwozia podczas szybkiej jazdy. Układ wydechowy wzbogacił końcowy tłumik firmy Supersprint, a o dolot dba firma KN. Standardowe koło zamachowe zostało zastąpione lżejszym - pochodzącym z wersji po liftingu. Za przenoszenie większej mocy odpowiedzialne są półslicki na osi napędzanej.


Honda Civic EG4 - D15B2

Jeden z egzemplarzy V gen Civica, które zasługują na pochwałę.Utrzymany w nalezytej kondycji blacharsko-lakierniczej z zadbanym wnętrzem, trafił do nas na pełen serwis silnika i układu hamulcowego. Nie jako przy okazji odświeżone zostało zawieszenie a sam właściciel połknął bakcyla tuningu. Pierwsze modyfikacje seryjnej jednostki już czekają - ostry wałek rozrządu wraz z regulowanym kółkiem wspomagany zostanie przez sportowy kolektor wydechowy oraz ssący na wielopunktowym wtrysku.


Honda Civic EE9 - B16A1

Klasyk, którego popularność w kręgu miłośników Hondy ciągle się zwiększa. Honda Civic iVT czyli oznaczenie kodowe EE9, zapracowała sumiennie na swoją reputację osiągami jakie gwarantuje oraz bezawaryjnością. Masa własna poniżej jednej tony oraz 150KM wraz ze zmiennymi fazami rozrządu gwarantuje ogromną satysfakcje z jazdy i uczucie lekkości prowadzenia. W prezentowanym egzemplarzu skupiliśmy się na utrzymywaniu go w należytej kondycji technicznej wraz z drobnymi zmianami tuningowymi. W zawieszeniu zagościły sprężyny obniżające a układ wydechowy wzbogacił się o przelotową tylną sekcję.


Honda CRX EE8 - B16A2

Dziwi Was brak przodu? Rajdowe przeznaczenie, mocna eksploatacja i przygotowania do pierwszych startów wymusiły demontaż przedniej części nadwozia. Dla nas - spore ułatwienie przy pracach które zostały nam zlecone. Wymiana uszkodzonego silnika B16A1 na nowszy i w o wiele lepszej kondycji - B16A2. Pojemność została zachowana ze względu na klasę, w której startuje właściciel.


Honda Civic EG5 - B16A2

Jeden z najbardziej zaawansowanych Civic-ów V generacji jakie opuściły nasz warsztat. Samochód budowany z przeznaczeniem do 3 ligi i pucharu PZM. Całkowicie i kompleksowo przygotowany do startów i według homologacji. Zapraszam do zapoznania się ze specyfikacja i zdjęciami tego egzemplarza.


Subaru Impreza EJ20 MY04 WRX

Jedno z wielu Subaru, które trafiło do nas na serwis. W tym przypadku plan modyfikacji obejmuje również zawieszenie gwintowe, pełną regulacje tylnej osi oraz modyfikacje silnika. Rewelacyjna kondycja i bezwypadkowa przeszłość zachęcają do inwestycji.


Nissan Skyline R33 - RB25DET

Kultowy model firmy Nissan z lat 90-tych. Jeden z democarów naszej firmy. 2.5 litra turbo, 6 cylindrów w rzędzie. Nienaganny stan i wyjątkowy styl. Zmodyfikowany w oparciu o najlepsze komponenty na rynku, po konwersji z automatu na manual. Zapraszam do zapoznania się z galerią zdjęć i opisem.


Nissan S13 - CA18 DET

Jeden z najlepszych egzemplarzy S13, które mieliśmy okazję gościć na naszym warsztacie. Nienaganny stan zarówno blacharsko-lakierniczy jak i wnętrza zachęcił właściciela do kilku modyfikacji podnoszących zarówno prestiż jak i atrybuty sportowe auta. Na pierwszy ogień poszło zawieszenie, które otrzymało komplet sprężyn firmy TEIN. Dzięki temu zabiegowi nie tylko uzyskaliśmy poprawę właściwości trakcyjnych ale również samochód zyskał na wyglądzie.


Subaru Impreza EJ20 MY04 STI

STI w kultowym dla Subaru kolorze. Zamontowane przez poprzedniego właściciela zawieszenie gwintowe Tein wraz z układem wydechowym Blitz Nur Spec nadaje mu ostrzejszego charakteru. Po odpowiednich czynnościach serwisowych, nadszedł czas na kolejny krok, który obejmować będzie regulacje nastawów zawieszenia, oraz przystosowanie go do torowego użytku. Regulowane tylne wahacze, slicki Dunlop etc...


Civic EJ9 - B18C4

Szósta generacja Civica z silnikiem 1.4 była typowym miejskim autem, które świetnie sprawdza się w tej roli do dzisiejszych dni. Osiągi wystarczające do spokojnego i oszczędnego przemieszczania się nie zadowalają fanów marki, którzy cenią sobie kultowe linie nadwozia i charakterystykę prowadzenia. W tym przypadku z pomocą przychodzi znany i nieodzowny mr. SWAP...


Subaru Impreza EJ20 MY97

Impreza - rajdowa legenda i czterodrzwiowe funkcjonalne nadwozie. Do kompletu kultowy kolor nadwozia - biały. Pod maską pracuje dwu litrowa jednostka napędowa wspomagana przez turbosprężarkę. Dodatkowym atrybutem jest w pełni przelotowy układ wydechowy, flokowana deska rozdzielcza, felgi ATS oraz reweacyjne skórzane wnętrze.


Civic EG4 D15Z6 - Minime

Kolejny civic z kolekcji Mini-me czyli połączenie bloku silnika 1.5 non vtec z głowica z D16Z6 pochodzącą z silnika wyposażonego w zmienne fazy rozrządu. Wraz z tą modyfikacją zagościł kolektor wydechowy 4-1, dolot simoty, oraz zmodyfikowana elektronika. Skrzynia biegów zastąpiona została hybrydą z krótszym przełożeniem głównym oraz 3 i 4 przełożeniem z CRX drugiej generacji.


Nissan Skyline R32 - RB26DETT

GTR 32 – Godzilla. Potwór na kołach. Takim mianem określano ten samochód w momencie prezentacji na początku lat 90-tych. Pomimo 20 lat, które upłynęły od momentu prezentacji nadal wzbudza emocje i szokuje wiele osób. Pod nasze skrzydła trafił ciekawy egzemplarz, który rozpoczęliśmy modyfikować na sezon 2011.


Toyota MR2 Turbo 3S-GTE Rev 2

Jeden z ciekawszych projektów, które opuściły nasza stajnię. Prawdziwy rarytasem spod znaku JDM.
Zmodyfikowany z użyciem najlepszych, markowych produktów, wzbogacony o detale pochodzące z japońskiego rynku. Ukierunkowany typowo na zapewnienie jak najlepszych osiągów. Co skrywa?


Toyota MR2 Turbo

Cichociemny supersamochód? Takim jest bez wątpienia Toyota MR2 Turbo. Centralnie zamocowany silnik, napęd na tył oraz doładowanie. Dobra recepta na sporą dawkę adrenaliny. Aby poprawić właściwości trakcyjne zagościło zawieszenie gwintowane Tein, dodatkowe rozpórki Cusco, opony Toyo R888 oraz komplet poliuretanów. O większa moc dba kompletny układ wydechowy 3cale Phoenix Power Deparature II, HKS EVC, blow off HKS, grubszy SMIC, grubsza uszczelka TRD, etc... Nad całością czuwa zestaw do monitorowania pracy silnika pod postacią zegarów TRD,oraz RSM APEXi. Na montaż oczekuje już APEXi Power FC oraz większe turbo.


Nissan S13 - SR20DET

Jeden z naszych ulubionych projektów. Nissan S13, który był w na przełomie lat 80 i 90-tych jednym z najbardziej pożÄ…danych samochodów w kraju kwitnącej wiśni. Legenda driftu. Egzemplarz zakupiony w dość zaawansowanym stopniu modyfikacji. Gwint K-Sport, 17calowe felgi, wydech 3 calowy, kubełek, sportowa kierownica Sparco, dodatkowe wskaĹşniki i obrotomierz oraz najważniejsza rzecz - swap na SR20 czy dwa litry plus turbo sprężarka z nowszego modelu S14. Czas przejazdu ćwierć mili - wysokie 13 sekund. Szacowana moc - 250KM



Subaru Impreza EJ20 MY98

Ten klasyk rajdowych tras trafił do nas w całkowicie seryjnym wydaniu. Nadwozie kombi wraz z dobrze udokumentowaną przeszłością pozwalają wróżyć długą i bezawaryjną przyszłość. Na pierwszy ogień poszło zawieszenie. Gumowe elementy zastąpiliśmy kompletnym zestawem żółtych poliuretanów, amortyzatory i sprężyny ustąpiły miejsca gwintowi TEIN Super Street.


Nissan S13 SR20DET

Projekt przygotowany pod kątem użytkowania samochodu w drifcie. Nadwozie zostało odchudzone z wszystkich zbędnych elementów wyposażenia wnętrza, usunięty ABS, wygłuszenia wnętrza. Zawieszenie to skrócone i utwardzone amortyzatory połączone wraz z kompletem obniżających sprężyn. Pełny zestaw drążków K-Sport pozwalający na indywidualną regulację całego zawieszenia, górne mocowanie przednich amortyzatorów oraz podkładki pozwalające zwiększyć kąt skrętu.


Nissan S13 - CA18DET

Nissan nie zawsze musi kojarzyć się z driftem. Równie dobrze może być zadbanym, zdrowym egzemplarzem z seryjnym silnikiem i sportowymi akcentami. Skórzana tapicerka wnętrza wraz z fotelami z S14 nadaje mu luksusowego charakteru. W poprawie osiągów pomaga wydajniejszy intercooler, oraz w pełni przelotowy układ wydechowy o średnicy 3 cali. Kolejnym krokiem będzie wymiana wysłużonej turbosprężarki na większą - T28 - pochodząca z nowszego modelu S14.


Toyota MR2 AW11 - 3S-GTE

Pierwszy w Polsce swap 3S-GTE w nadwoziu AW11 czyli Toyota MR2 pierwszej generacji. Skomplikowany i wymagający ze względu na ograniczoną ilość miejsca w komorze silnikowej. Nie obyło się niestety bez cięcia ściany grodziowej bagażnika. Wraz z swapem zagościł komplet poliuretanów, większe hamulce, zestaw dodatkowych wskaĹşników monitorujących pracę silnika oraz gwintowe zawieszenie BC Racing. 15 calowe felgi współpracują z oponami Toyo R888, a w układzie doładowania zagościł chargecooler wraz z bov Blitz.


Toyota MR2 3S-GTE Rev3

Jeden z ciekawszych projektów ostatnich paru tygodni. Wolnossący silnik zastąpiony został przez doładowaną jednostkę pochodzącą z modelu po 94 roku czyli popularne Rev3. Wraz z nim zamontowany został bov Apexi, filtr stożkowy, wydech 3 calowy ze stali nierdzewnej oraz EBC Blitz. Dodatkowego uroku nadają nadwoziu elementy karoserii polakierowane w kontrastującym czarnym kolorze oraz atrakcyjne felgi z lekkich stopów.


Toyota MR2 3S-GTE Rev2

Jeden z pierwszych projektów w nadwoziu SW20. w miejsce standardowego, wolnossącego silnika zaszczepiona została doładowana jednostka 3S-GTE pochodząca również z MR2 w wersji JDM. Bezpośrednio po swapie niestety koniecznym okazałą się wymiana uszczelki pod głowicą, w związku z czym założyliśmy odprężający odpowiednik firmy Cometic oraz szpilki ARP.


Nissan Skyline R34 - RB25DET

Kult i legenda w jednym. Kwintesencja japońskiej stylistyki lat 90-tych. Dla fanów driftingu obowiązkowy na liście najbardziej pożÄ…danych samochodów świata. W prezentowanym egzemplarzu wymieniony został fabryczny układ wydechowy na odpowiednik firmy HKS z serii Hi Power, układ dolotowy to stożek Apexi a sprężyny zawieszenia - Tein. Na przedniej osi zagościły tarcze hamulcowe DBA, a we wnętrzu pojawił się rozbudowany zestaw multimedialny. Smaczku dodaje spoiler tylnej klapy z modelu GTR oraz agresywny przedni zderzak.


Toyota MR2 - 3S-GT Rev2

Tym razem serwis, regeneracja układu hamulcowego, regulacje, etc.. Bardzo przyjemny egzemplarz, szczególnie ze względu na wnętrze. Rzadko spotykana opcja w MR2 - zamiast sztywnego zawieszenia i silnika turbo - skóra szyta na zamówienie i rozbudowany zestaw audio. Wystarczające osiągi są zasługą wolnossącego silnika 3S-GT czyli 2 litrowe, szesnastozaworowe serce o mocy 156KM.


Toyota MR2 - 3S-GTE Rev2

Piękna klasyczna linia i świetny stan techniczny zadowala właściciela. Nadszedł jednak nieuchronny czas modyfikacji - zaczęliśmy od zawieszenia gwintowego D2 oraz felg Rota. Wydech to znana wśród fanów JDM firma RS-R. Następny krok? Cometic w drodze, więc chyba więcej mocy..


Toyota MR2 - 3S-GE Rev3

MR2 3S-GE Rev3 - oznaczeń skrótowych sporo, a wszystkie one oznaczają jedno - masę frajdy podczas szybkiej jazdy z wykorzystaniem pełnego potencjały wolnossącego silnika o mocy 176KM. Świetna reakcja na gaz, rewelacyjnie zestrojone podwozie oraz niezbyt często spotykany kolor nadwozia w przypadku SW20. Atrakcyjnie prezentują się z nim felgi Speedline. Z naszej strony - serwis.


Mitsubishi Lancer Evo 8

Samochód trafił do nas na regulację zawieszenia gwintowego Tein, a my przy okazji spełniliśmy marzenie właściciela o komplecie wskaĹşników z prawdziwego zdarzenia monitorujących pracę silnika. Kolejny krok to płyta pod silnik, oraz modyfikacje mające na celu poprawę osiągów.


Honda Prelude IVgen - H22A2

Swap silnika z F20 na H22A2. Wraz z silnikiem przełożone zostały hamulce oraz zawieszenie z mocniejszej wersji. Dodatkowo zagościł w pełni przelotowy układ wydechowy ze stali nierdzewnej firmy Janspeed.


Civic EJ9 - D14Z4

W przypadku tego pięknego CVC 6 generacji, właściciel zdecydował się na montaż układu hamulcowego z wersji Aerodeck. 282mm średnicy na przedniej osi i 262mm na tylnej pozwalają na sprawne wytracanie prędkości w każdych warunkach. Dodatkowo wspomagane są przez wydajniejszą pompę hamulcową. Wisienką na torcie są bardzo rzadko spotykane felgi pochodzące z japońskiej wersji Integry Type R - rozstaw 4x114,3mm. Obniżone zawieszenie to produkt Koni, który został zamontowany wcześniej przez właściciela.


Honda Civic EP4 - Type D

Gustownie przygotowana przez poprzedniego właściciela wizualna wersja TypeR. Jednak ze względu na pracujący pod maską oszczędny silnik Diesla - przewrotnie nazwana przez aktualnego kierownika - Type D. Zapewniamy mu pełny serwis, miło mieć takiego konia w stajni... Wielu daje się nabrać po intercoolerze na Type R Turbo...


Honda Accord 2004 / K20

Przygotowanie i montaż układu dolotowego ze stożkiem K&N oraz montaż zawieszenia firmy Eibach. Po raz kolejny produkt firmy Eibach świetnie spisuje się na polskich drogach. Zapewnia zdecydowaną poprawę charakterystyki pracy zawieszenia przy jednoczesnym zachowaniu komfortu. Zdecydowanie polecamy tę firmę!.


Honda Civic V gen - D15Z6

Seryjne D15B2 - kompletny remont silnika wraz z konwersją na mini-me, układ wydechowy z D16Z6, układ dolotowy ze stożkiem. Za poprawę właściwości trakcyjnych dba obniżone zawieszenie oraz zestaw kół z oponami 195/50 R15 Toyo T1-R. Posmak luksusu zapewnia skórzana tapicerka wraz z fotelami Recaro.


Honda Prelude V gen - H22A

Właściciel prezentowanego egzemplarza zjawił się z zleceniem montażu foteli sportowych firmy Cobra oraz pasów szelkowych. Dzięki temu mieliśmy okazję poznać świetnie przygotowaną Prelude. Gwint Tein Super Street, rozpórki, 200KM z pojemności 2.2 VTEC, oraz przyjemnie brzmiący wydech. Rewelacyjnie prowadzący się i zdrowy egzemplarz.


Honda Civic MB6 - B18C4

Civic w 4-drzwiowym nadwoziu z założenia jest rodzinnym sedanem, którym możemy wybrać się na wycieczkę rodzinną za miasto. Dlaczegóż by jednak nie dodać odrobiny emocji niedzielnym przejażdżkom? Na przeciw fanom szybkiej jazdy wyszli projektanci Hondy, którzy stworzyli model MB6 z najmocniejszym silnikiem w tym nadwoziu - 1.8 VTI ze zmiennymi fazami rozrządu i 169KM mocy maksymalnej.


Honda Civic EG4 D15Z1

Cóż może być przyjemniejszego niż praca przy ulubionej marce? Praca przy idealnie zachowanym egzemplarzu! Ten hatchback jest przykładem na twierdzenie, że są jeszcze zachowane przysłowiowe \"igiełki\". Naszym zadaniem jest serwis pozwalający zachować go w ciągłej, rewelacyjnej kondycji.


Honda CRX EE8 - B16A1

Klasyk, który staramy się ocalić w tym całym zalewie elektrycznych, ekologicznych i rewolucyjnych samochodów. Klasyczne 4 cylindry, system zmiennych faz rozrządu i linia nadwozia która nie tylko nie zestarzała się przez ostatnie 20-ścia lat ale wzbudza również zachwyt w obecnych czasach. Delikatne modyfikacje ogarnęły zawieszenie - gwint Cobra Suspension, felgi Buddy Club 16 inch, luĹşniejszy układ wydechowy i dolotowy oraz Hondata S100, która trzyma 170 koni w ryzach.


Honda Prelude IVgen - H22A

Pure JDM! Fabrycznie wyposażony w H22A egzemplarz przeszedł u nas kurację wzmacniającą, polegającą na zmianie głowicy na wersję pochodzącą z H22A7. Korekta kanałów wraz z wałkami i kolektorem ssącym z Accorda Type R zaowocowała sporą poprawą osiągów.


Civic EG5 - B16A2

Od zera do bohatera. Takim określeniem można z pewnością nazwać prezentowany samochód. Dowodzony przez Cezarego Cekierę przeradza się w jego rękach w broń, która gromi swoją klasę, i nie tylko...


Civic EK4 - B16A2

Jeden z wielu CVC pozostających pod naszą opieką. Ten srebrny egzemplarz jest jednym z niewielu godnych noszenia nicku EK4 pod maską. Posiadając klasyczne B16A2 pod maską, wraz z CAI z allegro generuje 163KM i 144Nm, udowadniając swą seryjną moc. Czas przejazdu 1/4 mili na poziomie niskich 15 sekund potwierdza tylko wysoką sprawność pojazdu. Jedną z niewielu zmian jest obniżone zawieszenie oraz 15 calowe felgi z lekkich stopów.


Civic EP3 - K24A2/K20A2

Pierwsza hybryda K20/K24 która opuściła nasz warsztat. W wyniku awarii oryginalnego silnika, podjęta została jedyna słuszna decyzja - frank. Wraz z przekładką bloku zawitał kolektor wydechowy DC Sport oraz tłumik końcowy twin loop.


Civic EG6 - B18C6

Dla wielu fanów Hondy pomysł rozkompletowania rarytasa jakim jest EG6 czyli topowa odmiana piątej generacji, napawa niesmakiem. Jest jednak jedna, jedyna droga, która może zostać wybaczona. Swap na B18C6 - czyli serce pochodzące z Integry Type R - kultowej, przednionapędowej Hondy lat 90\'tych. Tą drogą podążył również właściciel prezentowanego egzemplarza.


Civic EP3 - K20A2

Samochód uważany za przyszły klasyk pomimo swego krótkiego stażu na rynku motoryzacyjnym. Kontrowersyjny w kształtach kontynuator legendy oznaczonej logo Type R. Srebrny kolor - na plus, całkowity brak modyfikacji - na plus, niski przebieg - duży plus. Jakikolwiek minus? Uzależnienie od zmiennych faz rozrządu.


CRX Del Sol - B16A

Prezentowany egzemplarz przeszedł dość długą drogę modyfikacji. Od kompletnego zestawu ospoilerowania, poprzez modyfikacje zawieszenia, 17 calowe felgi z lekkich stopów a na modyfikacjach silnika kończąc. Zmieniony został silnik z D16Y8 na B16A, który jak wiadomo legitymuje się mocą 170KM w seryjnym wydaniu.

Civic EG6 - H22A

Swap z seryjnej jednostki B16A2 na H22A JDM. Głównym założeniem było stworzenie szybkiego samochodu na bazie seryjnego silnika przy użyciu skromnego budżetu..Wraz z nowym silnikiem zamontowany został kolektor wydechowy tri-y, kompletny wydech buddy club spec II, układ dolotowy i cewka zewnętrzna MSD

Civic EG5 - B16A

Swap z seryjnej jednostki D16Z6 na B16A JDM. Wraz ze swapem o wyjątkowo małym przebiegu zagościła skrzynia biegów S80 z modelu Integra. Krótkie przełożenie główne wraz z ciasno zestopniowanymi biegami pozwoliły na pełniejsze wykorzystanie możliwości silnika.