KONTAKT: +48  536 998 832, info@argperformance.pl

Facebook
OFERUJEMY PAŃSTWU PROFESJONALNY SERWIS SAMOCHODÓW SPORTOWYCH,
TUNINGOWANYCH ORAZ SERYJNYCH - UŻYTKOWYCH.
Projekty -> Nissan

Nissan S13 - SR20 DET

Jeden z najciekawszych projektów, które opuściły nasze progi. Bazą był S13 z CA18DET. Samochód przeszedł długą drogę metamorfozy. Zmiana koloru, pełna klatka bezpieczeństwa, kubełkowe fotele wraz z pasami szelkowymi Takata Style, flokowane elementy wnętrza. Układ hamulcowy wyposażyliśmy w piasty na pięć śrub oraz w pełni zregenerowane zaciski z S14 wraz z nowymi klockami i tarczami. W zawieszeniu pojawił się gwint XYZ, poliuretany Bikopur w wersji żółtej oraz grubsze stabilizatory.


Nissan S13 CA18 DET

Prezentowany egzemplarz S13 trafił do nas w celu odbudowy silnika po zatartej panewce. Kompleksowa renowacja związana była z doprowadzeniem do stanu fabrycznego bloku oraz głowicy. Niestety po kilkutygodniowych poszukiwaniach nominalnego wału, sprawdzeniu 5 kupionych na allegro - okazało się, że nie ma innego wyjścia jak wykonać pierwszy szlif. ACL, NPR, OEM - trzech głównych dostawców, którzy sponsorowali ten projekt.


Nissan Skyline R33 - RB25DET

Kultowy model firmy Nissan z lat 90-tych. Jeden z democarów naszej firmy. 2.5 litra turbo, 6 cylindrów w rzędzie. Nienaganny stan i wyjątkowy styl. Zmodyfikowany w oparciu o najlepsze komponenty na rynku, po konwersji z automatu na manual. Zapraszam do zapoznania się z galerią zdjęć i opisem.


Nissan S13 - CA18 DET

Jeden z najlepszych egzemplarzy S13, które mieliśmy okazję gościć na naszym warsztacie. Nienaganny stan zarówno blacharsko-lakierniczy jak i wnętrza zachęcił właściciela do kilku modyfikacji podnoszących zarówno prestiż jak i atrybuty sportowe auta. Na pierwszy ogień poszło zawieszenie, które otrzymało komplet sprężyn firmy TEIN. Dzięki temu zabiegowi nie tylko uzyskaliśmy poprawę właściwości trakcyjnych ale również samochód zyskał na wyglądzie.


Nissan Skyline R32 - RB26DETT

GTR 32 – Godzilla. Potwór na kołach. Takim mianem określano ten samochód w momencie prezentacji na początku lat 90-tych. Pomimo 20 lat, które upłynęły od momentu prezentacji nadal wzbudza emocje i szokuje wiele osób. Pod nasze skrzydła trafił ciekawy egzemplarz, który rozpoczęliśmy modyfikować na sezon 2011.


Nissan S13 - SR20DET

Jeden z naszych ulubionych projektów. Nissan S13, który był w na przełomie lat 80 i 90-tych jednym z najbardziej pożÄ…danych samochodów w kraju kwitnącej wiśni. Legenda driftu. Egzemplarz zakupiony w dość zaawansowanym stopniu modyfikacji. Gwint K-Sport, 17calowe felgi, wydech 3 calowy, kubełek, sportowa kierownica Sparco, dodatkowe wskaĹşniki i obrotomierz oraz najważniejsza rzecz - swap na SR20 czy dwa litry plus turbo sprężarka z nowszego modelu S14. Czas przejazdu ćwierć mili - wysokie 13 sekund. Szacowana moc - 250KM



Nissan S13 SR20DET

Projekt przygotowany pod kątem użytkowania samochodu w drifcie. Nadwozie zostało odchudzone z wszystkich zbędnych elementów wyposażenia wnętrza, usunięty ABS, wygłuszenia wnętrza. Zawieszenie to skrócone i utwardzone amortyzatory połączone wraz z kompletem obniżających sprężyn. Pełny zestaw drążków K-Sport pozwalający na indywidualną regulację całego zawieszenia, górne mocowanie przednich amortyzatorów oraz podkładki pozwalające zwiększyć kąt skrętu.


Nissan S13 - CA18DET

Nissan nie zawsze musi kojarzyć się z driftem. Równie dobrze może być zadbanym, zdrowym egzemplarzem z seryjnym silnikiem i sportowymi akcentami. Skórzana tapicerka wnętrza wraz z fotelami z S14 nadaje mu luksusowego charakteru. W poprawie osiągów pomaga wydajniejszy intercooler, oraz w pełni przelotowy układ wydechowy o średnicy 3 cali. Kolejnym krokiem będzie wymiana wysłużonej turbosprężarki na większą - T28 - pochodząca z nowszego modelu S14.


Nissan Skyline R34 - RB25DET

Kult i legenda w jednym. Kwintesencja japońskiej stylistyki lat 90-tych. Dla fanów driftingu obowiązkowy na liście najbardziej pożÄ…danych samochodów świata. W prezentowanym egzemplarzu wymieniony został fabryczny układ wydechowy na odpowiednik firmy HKS z serii Hi Power, układ dolotowy to stożek Apexi a sprężyny zawieszenia - Tein. Na przedniej osi zagościły tarcze hamulcowe DBA, a we wnętrzu pojawił się rozbudowany zestaw multimedialny. Smaczku dodaje spoiler tylnej klapy z modelu GTR oraz agresywny przedni zderzak.