KONTAKT: +48  536 998 832, info@argperformance.pl

Facebook
OFERUJEMY PAŃSTWU PROFESJONALNY SERWIS SAMOCHODÓW SPORTOWYCH,
TUNINGOWANYCH ORAZ SERYJNYCH - UŻYTKOWYCH.
Układ hamulcowy

Nie od dziś wiadomym jest, iż nie jest sztuką rozpędzić samochód ale zatrzymać go! W związku z tą maksymą przygotowaliśmy dla naszych klientów dość mocno rozbudowaną ofertę. Rozpoczyna ją przegląd układu hamulcowego połączony z badaniem diagnostycznym siły hamowania. Gdyby niezbędnym okazała się jego napawa, oferujemy kilka kroków:

- naprawa i powrót do seryjnego stanu układu hamulcowego

- zwiększenie wydajności układu hamulcowego przedniej osi

- kompleksowa wymiana układu hamulcowego na wydajniejszy odpowiednik

- przebudowa układu hamulcowego przy użyciu seryjnych elementów z najmocniejszej wersji

Nawet najlepszy samochód z mocnym silnikiem jest niczym bez sprawnego układu hamulcowego. W związku z tym proponujemy naszym klientom najlepsze, sprawdzone i przetestowane rozwiązania na rynku. Liderem w tej grupie jest bez wątpienia firma EBC, która od kilkudziesięciu lat produkuje i rozwija produkty dedykowane dla sportu samochodowego. Cóż możemy zaoferować naszym klientom? 

Linia OEM – czarna - jest typowym zamiennikiem fabrycznych komponentów. Produkowane z podkładkami antywibracyjnymi, ukośnymi ścięciami, szczeliną dylatacyjną oraz unikalną powłoką BRAKE-IN, zapewniają niezwykle krótki czas docierania (w Europie tylko określone warianty mają podkładki).

Green Stuff to linia dedykowana do zastosowań ulicznych dla kierowców lubiących dynamiczna jazdę oraz poszukujących wysokiej jakości klocków hamulcowych. Pylenie klocków hamulcowych jest nasilone w okresie ich docierania, szczególnie w przypadku zużytych tarcz hamulcowych. W porównaniu z większością innych, klocki EBC Green Stuff generują mniejsze ilości pyłu i jest on łatwiej zmywalny.

Red Stuff - Okładziny wykonane są z kompozytu ciernego na bazie włókien z tworzywa Kevlar® wzmacnianego spiekami ceramicznymi. W porównaniu do wcześniejszej generacji klocków EBC Redstuff (z okładzinami ciernymi nieceramicznymi) ten materiał jest o lata świetlne do przodu. Jest trwalszy, lepiej hamuje i jest cichszy. Klocki te zapewniają imponującą skuteczność przy częstym intensywnym hamowaniu.

W porównaniu z półmetalicznymi klockami hamulcowymi, emitują znacznie mniej pyłu i są w stanie wyhamować klasyczną limuzynę, sportowe auto kompaktowe, bądź stuningowanego hatchbacka z prędkości 160 km/h na odcinku o 13 metrów krótszym w porównaniu z oryginalną częścią zamienną. Pokryte są opracowaną przez EBC specjalną powłoką konserwującą powierzchnię tarcz i przyspieszającą proces docierania. Mają szczególne zastosowanie w samochodach z napędem na cztery koła jak np. Subaru Impreza oraz Mitsubishi Evo, są również doskonałe w cięższych samochodach jak BMW M3/M5 czy Audi A4/A6.

Yellow Stuff jest materiałem ciernym na bazie włókien aramidowych zapewniającym wysoką skuteczność hamulców już przy niskiej temperaturze i jest pierwszym materiałem do ZASTOSOWAŃ ULICZNYCH I TOROWYCH. Klocki te nie wymagają rozgrzania, ale wysoka temperatura ostrej jazdy tylko wzmaga ich skuteczność. Nie są to klocki mało pylące – poszukując takich do zastosowań ulicznych należy rozważyć EBC Redstuff. Klocki EBC Yellowstuff są obecnie produkowane w dwóch wersjach materiałowych – DM1846 i DM1793. Obie były z powodzeniem stosowane w wyścigach. Choć w porównaniu ze standardowymi klockami oryginalnymi DM1793 bez wątpienia dają lepszą reakcję, to JEDNAK są nieco twardsze, nieco trwalsze i lepiej przystosowane do sportowej jazdy na torze.

Blue Stuff to nowa, niezwykle wytrzymała mieszanka do rozległych zastosowań rajdowych. Ze współczynnikiem tarcia na poziomie 0.4 do temperatury 900OC, mieszanka w klockach BLUE STUFF ma od 2 do 3 razy większy czas zużycia niż serii YELLOW STUFF i podobnie jak seria YELLOW/RED nie powoduje niszczenia tarcz hamulcowych. Jako jedyne z oferty EBC wymagają wcześniejszego rozgrzania aby zaczęły skutecznie hamować.

Oprócz klocków, firma EBC produkuje również dwie wersje tarcz hamulcowych:

TURBO GROOVE  - Poszerzona łukowata szczelina wzmaga przepływ chłodnego powietrza, powodując obniżenie temperatury klocków i tarczy hamulcowej, równocześnie odprowadzając pył, brud i gorące gazy lepiej niż prosta, która może wypełnić się rdzą i stać się nieefektywna. Nawiercone otwory odprowadzają gazy powierzchniowe przy hamowaniu z dużej prędkości jednocześnie nie osłabiając struktury tarczy jak przy wierceniu na wylot, co zmniejsza szansę uszkodzenia tarczy po długim użytkowaniu.

ULTIMAX - Nowa seria tarcz hamulcowych Ultimax jest dostępna do wybranych modeli samochodów, oferując znacznie cichsze hamowanie niż tarcze Turbo Groove, oraz zabezpieczenie przed korozją dzięki nowej technologii powlekania tarcz hamulcowych. Są to standardowych rozmiarów zamienniki oryginalnych części zamiennych w kolorze czarnym, poddane kosmetycznym nacięciom powierzchniowym, które dają sporo korzyści znacznie przyspieszając oczyszczanie i osuszanie się tarcz, oraz redukcje ciśnienia gazów pod klockami.