KONTAKT: +48  536 998 832, info@argperformance.pl

Facebook
OFERUJEMY PAŃSTWU PROFESJONALNY SERWIS SAMOCHODÓW SPORTOWYCH,
TUNINGOWANYCH ORAZ SERYJNYCH - UŻYTKOWYCH.
Modyfikacje mechaniczne

Podnoszenie mocy silnika, poprawa osiągów poprzez zmianę charakterystyki jednostki napędowej - to klasyczne zagadnienia dotyczące tuningu mechanicznego. Szeroki wachlarz modyfikacji dopasowywany jest bezpośrednio do potrzeb klienta podczas rozmowy i analizy potrzeb. Najważniejsze i najczęściej stosowane to:

- modyfikacje układu dolotowego - wymiana fabrycznej puszki na stożek, przesunięcie filtra w najzimniejszą część komory silnika, izolacje termiczne, nawiew na filtr ze zderzaka

- przebudowa układu wydechowego - wymiana kolektora wydechowego na sportowy odpowiednik, budowa układu wydechowego o większej średnicy

- obróbka głowicy - powiększenie gniazd zaworowych, korekta kształtu kanałów, montaż większych zaworów i twardszych sprężyn zaworowych

- modyfikacje rozrządu - wymiana wałków rozrządu na ostrzejsze - fabryczne wersje, szeroki wybór wałków znanych firm, dopasowanych do indywidualnie przygotowywanego silnika, wzmacniane paski rozrządu, montaż regulowanych kółek rozrządu

- modyfikacje układu korbowo-tłokowego - odchudzanie koła zamachowego, wyważanie statyczne i dynamiczne wszystkich elementów ruchomych, montaż innych tłoków, powiększanie pojemności, montaż wzmacnianych - kutych elementów

- wymiana kolektora ssącego i przepustnicy na wydajniejsze bądź montaż ITB - indywidualnych przepustnic na każdy cylinder.

Ceny usług negocjowalne i uzależnione są od ilości i stopnia zaawansowania zmian.

Kolejnym punktem podnoszenia osiągów samochodu, który dodaliśmy do naszej oferty jest kompleksowa modyfikacja głowicy. Polega ona na poszerzeniu gniazd zaworowych, modyfikacji przylgni na 3 kąty, poszerzanie i polerowanie kanałów oraz pasowanie uszczelek kolektorów. Sprawdziliśmy te rozwiązania na głowicach 3S-GTE, oraz B16 i B18. Cena modyfikacji wynosi 2000pln w przypadku głowicy 16 zaworowej oraz 1200pln w przypadku głowicy 8 zaworowej i obejmuje ona obróbkę gniazd i zaworów, obróbkę kanałów oraz komplet nowych uszczelniaczy (zamienniki - za dopłata ASO). Poddajemy również obróbce kolektory ssące i wydechowe - polerowanie, rozwiercanie pod większe przepustnice, pasowanie z uszczelkami. Ceny przy kompleksowym wykonywaniu modyfikacji - negocjowalne.