KONTAKT: +48  536 998 832, info@argperformance.pl

Facebook
OFERUJEMY PAŃSTWU PROFESJONALNY SERWIS SAMOCHODÓW SPORTOWYCH,
TUNINGOWANYCH ORAZ SERYJNYCH - UŻYTKOWYCH.
Projekty

Powrót

Civic EG5 - B16A

Swap z seryjnej jednostki D16Z6 na B16A JDM. Wraz ze swapem o wyjątkowo małym przebiegu zagościła skrzynia biegów S80 z modelu Integra. Krótkie przełożenie główne wraz z ciasno zestopniowanymi biegami pozwoliły na pełniejsze wykorzystanie możliwości silnika. Dla właściciela było to jednak zdecydowanie za mało. Rewelacyjnie sprawdzającą się modyfikacją w silnikach z serii B16 jest montaż wałków rozrządu z ITR. Tak więc stało się i tym razem. Wałki JDM ITR spec 00 wraz ze sprężynkami i talerzykami pozwoliły zwiększyć pułap prędkości obrotowych silnika, a pełna obróbka głowicy z powiększonymi gniazdami i kanałami zaoferowała większy przepływ. Koniecznym było zwiększenie stopnia sprężania, za co odpowiada cieńsza uszczelka pod głowicę Buddy Club. Dzięki profesjonalnemu strojeniu udało się uzyskać 188KM i 168Nm. O odpowiednią temperaturę dba kompletny zestaw firmy Mocal. Wraz z modami układu napędowego doszły modyfikacje zawieszenia i układu hamulcowego. Zawieszenie gwintowe KW var.1, rozpórka przednia górna i dolna oraz tylna górna i dolna. Układ hamulcowy to kompletny zestaw z MB6. Nie obyło się oczywiście bez odpowiedniego ogumienia w postaci kompletu opon Toyo R888 o rozmiarze 195/50 R15.