KONTAKT: +48  536 998 832, info@argperformance.pl

Facebook
OFERUJEMY PAŃSTWU PROFESJONALNY SERWIS SAMOCHODÓW SPORTOWYCH,
TUNINGOWANYCH ORAZ SERYJNYCH - UŻYTKOWYCH.
Projekty

Powrót

Civic EG6 - H22A

Swap z seryjnej jednostki B16A2 na H22A JDM. Głównym założeniem było stworzenie szybkiego samochodu na bazie seryjnego silnika przy użyciu skromnego budżetu. Wraz z nowym silnikiem zamontowany został kolektor wydechowy tri-y, kompletny wydech buddy club spec II, układ dolotowy i cewka zewnętrzna MSD. Karoseria przygotowana została kompleksowo poprzez odchudzenie oraz montaż wszystkich poszyć wykonanych z laminatu. Masa własna przygotowanego do jazdy samochodu wynosi 840kg. Osiągi na poziomie średnich 13 sekund na ćwierć mili. Zawieszenie to sprawdzony gwint firmy K-sport. Istotnym elementem są felgi Enkei z lekkich stopów - 4,2kg sztuka, oraz opony Toyo R888. Taki zestaw pozwala na wysoki poziom przyczepności do podłoża. We wnętrzu zamontowany został jeden fotel Cobra Evolution i pasy takata style.

EDIT - maj 2010: Zmodyfikowany kolektor ssący wraz z profesjonalnym strojeniem pozwolił uzyskać 218KM i 218Nm co jest bardzo dobrym wynikiem jak na całkowicie seryjny silnik.

Czas przejazdu z zawodów w Kamieniu Śląskim 25/04/2010.
ET 13.668
ET + RT 13.901
60ft 02.303
top speed 165
3 miejsce klasa 6

EDIT - czerwiec 2010: Podczas drugiej edycji targów motoryzacyjnych w Częstochowie, Civic był jednym z 5 democarów reprezentujących firmę.
EDIT - wrzesień 2010: Prezentacja samochodu na łamach magazynu Japan Trends - 6 stron.